מדיניות החזרה וביטולים

מדיניות החזרות וביטולים

לקוח המבקש לבטל את רכישתו יודיע על כך טלפונית ובכתב. הלקוח יוכל לבטל את העסקה בכפוף להוראות סעיף 14ג' לחוק הגנת הצרכן ובהודעה בדואר אלקטרוני sales@a10.co.il

במידה והתקבלה הודעת ביטול עד 12 שעות ממועד ההזמנה, תבוטל ההזמנה וכרטיס האשראי יזוכה בסכום הרכישה ללא כל עמלה או דמי ביטול.
במידה והתקבלה הודעת ביטול לאחר 12 שעות והמוצרים טרם נשלחו לבית הלקוח, ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל זיכוי כספי לאמצעי התשלום בו בוצע ההזמנה. שפע רשאית לקזז עמלת ביטול עסקה בגין דמי טיפול על סך שלא יעלה על 100 ש"ח.

במידה והמוצרים נכנסו לתהליך שילוח אל בית הלקוח ניתן לבטל את ההזמנה אך הזיכוי הכספי יינתן בניכוי דמי המשלוח והשירות.
לקוח המבקש לבטל את העסקה לאחר שקיבל את המוצרים, יחזירם לסניף איקאה ראשל"צ ויקבל זיכוי כספי בגין עלות המוצרים בלבד.
חברת שפע הצלחה לוגיסטיקה תוכל לסייע בהובלת המוצרים חזרה בעלות משלוח כפי שמפורט באתר.

יש לך שאלה?
אנחנו לשירותך